Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2014 15:48 - Юън Макгрегър дава гласа си на децата, които не могат да бъдат чути
Автор: vartexreklama Категория: Други   
Прочетен: 1363 Коментари: 0 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Актьорът се включва в кампанията на ЕС и УНИЦЕФ в помощ на децата, пострадали от природни бедствия или конфликти

"Тъкмо закусвах и къщата започна да се разпада около мен". Така започва видеото за кампанията на Европейския съюз и УНИЦЕФ "Гласовете на децата" с участието на Юън Макгрегър, който е посланик на добра воля към УНИЦЕФ. Клипът е силно затрогващ и разказва историята на Мустафа, който за малко не е изгубил най-добрия си приятел по време на бомбандировките в Сирия.

Ето и текстът на видеото:
"Тъкмо закусвах и къщата започна да се разпада около мен. Излязох навън, за да видя къде е паднала бомбата. Тя беше разрушила дома на моя най-добър приятел и аз бях много уплашен за него. Ако той беше умрял, аз нямаше да имам с кого да си играя... Това не е моята история. Това е историята на Мустафа. Неговата страна е в гражданска война преди години. И тъй като гласът му не се чува, аз му давам своя. Има милиони деца като Мустафа - оцелели от хуманитарни кризи. Помогнете ни да разкажем историите и! Помогнете гласовете им да се чуят!"

image

"Гласовете на децата в нужда" е инициатива на Европейския съюз и УНИЦЕФ, акцентираща върху съдбата на милиони деца, които са засегнати от бедствия или военни конфликти. Кампанията дава възможност на някои от тях да разкажат историята си чрез всеки, който пожелае да се включи и да помогне. Човек може да избере история и да я запише, като по този начин даде глас на децата в нужда.

Един от патроните на кампанията е българският еврокомисар Кристалина Георгиева.

Източник









Гласувай:
27



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vartexreklama
Категория: Новини
Прочетен: 18524
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 111
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930